heb bij die laatste zinnen mijn bedenkingen zo. Ttz het feit dat homoseksualiteit genetisch bepaald blijkt te zijn zou sommige mensen ook op het idee kunnen brengen om dat gen ( of iedereen met dat gen ) uit te gaan roeien of dat het dus uitroeibaar is.
Waarschijnlijk zijn het dan echter vooral die mensen die dat gen zelf recessief hebben die de anderen die het dominante gen hebben willen vervolgen.
Het feit dat men de seksuele geaardheid van de vliegjes heeft kunnen wijzigen toont anderszijds veel meer aan. Nl. dat homoseksualiteit een deel is van de genenpoel van de natuur. Het gen moet ergens in de genenpoel van de soort fruitvliegjes al aanwezig geweest zijn bedoel ik anders had men deze soort niet kunnen kweken. Als dat bij fruitvliegjes zo is waarom zou dat dan bij de mens niet zo zijn. We zijn immers veel complexer dan fruitvliegen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
|