Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2005, 19:12   #11
bartje
Minister-President

Standaard

SPIRIT betekent eigenlijk niet veel meer en het zou me niet verwonderen dat de SP.A hen de keuze zal laten om volledig opgeslorkt te worden.

De mooie score van de NV-A verwondert me dan weer totaal niets, het is sinds een tijdje dat ik zeg dat ze het op eigen kracht zouden kunnen doen. Ontevreden VLD-kiezers blijken in NV-A een alternatief gevonden te hebben, vooral degene die een stem voor het VB niet zien zitten.

De score van de VLD is niet meer dan normaal, al dat gedoe en gezever, dat pikken de mensen niet meer (en ik ook niet meer!!!). Dat De Gucht niet in de Kamer aanwezig was vandaag om verantwoording af te leggen dat Verhofstadt het als een afgesloten hoofdstuk beschouwt en vooral dat De Gucht gelogen heeft wringt me enorm (het feit dat hij dat gezegd heeft over Balkenende stoort me nog niet zo nauw wel het feit dat hij gelogen heeft).

En ja er staan nogal wat paarse politici vooraan, maar mij valt het toch op dat Dedecker de populairste politicus is en zelfs Verhofstadt voorbijgestoken heeft. Ook Van Quickenborne stijgt lichtjes.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline