Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Verder heb ik eigenlijk wel te doen met de echte blauwe VLD ers, die moeten zich toch wel totaal verloochend voelen, ik heb zelf ook behoorlijk donkerblauwe sympathiën (maar dan wel bijna zwart hé,  )
|
Medelijden? En wie heeft op al die congressen en partijraden VHS en zijn bende keer op keer quasi-stalinistische meerderheden bezorgd? Zelfs een maand geleden nog hadden slechts een handvol "donkerblauwen" de moed tegen te stemmen. Zelfs toen Beysen zelfmoord pleegde, werd er nog smalend nagestampt.
No mercy. Op naar de kiesdrempel!
Egidius[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 14-06-2005 at 08:22
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Verder heb ik eigenlijk wel te doen met de echte blauwe VLD ers, die moeten zich toch wel totaal verloochend voelen, ik heb zelf ook behoorlijk donkerblauwe sympathiën (maar dan wel bijna zwart hé,  )
|
Medelijden? En wie heeft op al die congressen en partijraden VHS en zijn bende keer op keer quasi-stalinistische meerderheden bezorgd? Zelfs een maand geleden nog hadden slechts een handvol "donkerblauwen" de moed tegen te stemmen. Zelfs toen Beysen zelfmoord pleegde, werd er nog smalend nagestampt.
No mercy. Op naar de kiesdrempel!
Egidius[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Medelijden? En wie heeft op al die congressen en partijraden VHS en zijn bende keer op keer quasi-stalinistische meerderheden bezorgd? Zelfs een maand geleden nog hadden slechts een handvol "donkerblauwen" de moed tegen te stemmen.
No mercy! Op naar de kiesdrempel.
Egidius[/size] |
[/edit]