Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2005, 17:38   #27
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
De politie laat voor zover ik weet illegalen altijd gaan, zij het dan met een papiertje om het land te verlaten.
Als men ze nu eens een verblijfsvergunning zou geven en een officiele arbeidskaart, dat zou een stuk beter zijn. Op die manier hoeft dan zwartwerk tenminste niet. En dan heeft die ondernemer ook niet meer te klagen van die agressieve "bedelaar".[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jonas Elossov on 14-06-2005 at 18:40
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
De politie laat voor zover ik weet illegalen altijd gaan, zij het dan met een papiertje om het land te verlaten.
Als men ze nu eens een verblijfsvergunning zou geven en een officiele arbeidskaart, dat zou een stuk beter zijn. Op die manier hoeft dan zwartwerk tenminste niet. En dan heeft die ondernemer ook niet meer te klagen van die agressieve "bedelaar".[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jonas Elossov on 14-06-2005 at 18:40
Reason:

[quote="Bobke"]De politie laat voor zover ik weet illegalen altijd gaan, zij het dan met een papiertje om het land te verlaten./QUOTE]

Als men ze nu eens een verblijfsvergunning zou geven en een officiele arbeidskaart, dat zou een stuk beter zijn. Op die manier hoeft dan zwartwerk tenminste niet. En dan heeft die ondernemer ook niet meer te klagen van die agressieve "bedelaar".[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[quote=Bobke]De politie laat voor zover ik weet illegalen altijd gaan, zij het dan met een papiertje om het land te verlaten./QUOTE]

[/edit]

Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 14 juni 2005 om 17:40.
Jonas Elossov is offline