[quote=Slasty]
Citaat:
In tegenstelling toy uw ultra rechts geleuter kan ik bewijzen wat ik zeg.
|

Jaja, vraag maar rond, fascistischer dan mij komen ze niet.
Citaat:
Voor punt één ga je maar naar eender welke bioloog; zelfs iemand die gewoon biologie geeft op school of zo. Heb eens wat lef en vraag het gewoon. Natuurlijk is momenteel het blanke ras oftewel de Kaukasoïden nog divers genoeg, nu nog....
|
De vergrijzing is een probleem maar zo spectaculair is het nu ook weer niet.
Zolang de 'blanke bevolking' met meer dan een paar duizend is kan er geen probleem zijn. Ze kunnen altijd opgaan in andere bevolkingsgroepen, maar da's een andere zaak dan wat jij zegt natuurlijk.
Citaat:
Voor punt twee verwijs ik naar de Knack speciale uitgave rond gezondheid. De blanken leven al 200 jaar in de luchtvervuiling, de zwarten amper 50
|
Dit gaat in tegen alle wetten van de genetica. Hoe kun je nu van je ouders een nadeel erven dat zij tijdens hun leven hebben opgedaan? Weer klinkklare onzin dus
Voor de volledigheid wil ik wel eens weten wat er precies in die uitgave staat dan.
Citaat:
en u vraagt zich af waarom ze er (nog) geen probleem mee hebben.
|
Hebben ze dat dan niet? Ik weet het niet. Ik hou me niet zo bezig met rassenleer. Misschien heb jij wel een bron.
Citaat:
Punt drie is al lang bewezen door onze eigen overheid; kijk zelf maar eens de veiligheidsvoorschriften na van eender welke werkvloer en vraag dan eens aan de mensen ter plekke of het nog werkbaar is. Er zijn trouwens genoeg filosofen die dat standpunt bijtreden (bvb Desmond Morris). Onze maatschappij is té gesettled geworden, wij moeten geen moeite meer doen dus doen we ook niks.
|
Tendentieus geklets, gefilterd uit science-fiction. Weer een mooi staaltje van veralgemening trouwens, misschien doet U niks, ik namelijk wel hoor.
Citaat:
En het doemdenken beheerst al lang deze wereld, kijk maar eens goed naar de posts, mensen zoals jij moeten zich wringen om één positief woord uit hun strot te krijgen over belgiê.
|
Dit is grappig. JIJ bent het juist die allerlei doembeelden schetst. Hell, kijk gewoon maar naar je vorige quote over de ondergang van onze maatschappij.
Man, hoe hypocriet kan je worden?
Citaat:
Ze zouden je gvd eens moeten sturen naar de vluchtelingenkampen in Ethiopië bvb, je zou weten wat voor hoerenchance je hebt da je hier geboren bent en geen 5000km zuidelijker.
|
Wat heeft dit er mee te maken? Ik weet wel hoe gelukkig ik ben om hier geboren te zijn, daarom heb ik ook vertrouwen in de maatschappij die me al deze kansen heeft gegeven, in tegenstelling tot jij.
Wederom, JIJ bent het met je eeuwig gekanker over het uitsterven van blanken en wat weet ik nog allemaal, waarom toch die raciale obsessie? Wat maakt het uit?
Trouwens wel hilarisch dat je me als ultra rechts bestempelt, toont mooi aan wat voor een verwrongen wereldbeeld jij hebt, gewoon omdat ik je halve leugens, overdreven statistieken en willekeurige voorspellingen aanval.
Kom toch eens uit je zwart-wit en blank-zwart wereld, we zijn allemaal mensen.