Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2005, 14:20   #50
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot
Das niet de belangrijkste reden, maar mag het daarom geen rol spelen? Waarom moet ik belasting omdat anderen te lui zijn om een job te zoeken. Om over de EU-subsidies nog maar te zwijgen. Waarom moeten al die Franse wijnboeren mijn belastingsgeld hebben? De Australische wijnboeren maken ook lekkere wijnen maar doen dat zonder aan mijn belastingen te zitten(en ze zijn zelfs goedkoper). Drie keer raden welke wijn ik verkies.
Cultureel staan we daar te ver vanaf.

Precies of elke werkloze is een profiteur tot de dag u zelf werkloos wordt...

Voor mij is dat juist hetzelfde
Das uw mening maar absoluut de mijne niet.
Voor mijn zij die overeenkomsten al genoeg om een bondgenootschap te hebben.
Enkel en alleen omdat onze schoonmoeder Frankrijk dat beveelt. Landen die minder onder de Franse sloef liggen(UK, Nederland, Noorwegen, Denemarken, IJsland) steunen de USA openlijk.

Belgique als staat schurkt idd nauw aan bij Frankrijk maar u weet welke taalgroep de macht heeft in La belziek. Het huidige Frankrijk wordt ook idd bestuurd door een hoop linkse volksverraders, maar ik verkies dan ook liever het Frankrijk van Le Pen.

Ga eens naar het buitenland. Buiten Frankrijk en België is er niemand die het heeft over een "Verenigde Staten van Europa"(of hoe je zo'n verenigd Europa ook zou noemen). En als we toch supranationaal moeten gaan , kunnen we dat volgens mij beter doen onder de Atlantische paraplu(NAVO en waarom geen Noord-Atlantische vrijhandelszone maken)
Ik voel veel verwanter met de Amerikanen dan met de Fransen of Duitsers. Frankrijk en Duitsland hebben altijd geprobeerd om de rest van Europa onder hun voogdij te krijgen. Waarom denk je trouwens dat de kleinere Europese landen zo Atlantisch zijn? USA en UK moeten samen met de kleinere Europese landen(Ierland, Vlaanderen, Nederland, Noorwegen, Tsjechië,...) juist een tegengewicht vormen voor een te sterke druk op Europa.

Zoals Guderian eerder reeds opmerkte bent u vooral Vlaams-nationalist om uzelf nog méér te verrijken en andere volksgenoten nog minder te gunnen.

Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden