Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2003, 14:25   #11
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Geplaatst: Wo Jun 04, 2003 8:24 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik wil bij deze eens een klein vergelijk geven.
Twee jongens op schoolreis naar parijs hebben bij het terugkeren iets te veel gedronken. De leraar berispt de beide gasten en verlangt dat ze van de trein stappen. Beide Vlaamse jongens doen dit, maar stappen natuurlijk een volgend rijstel in. Wat gebeurt er dan, een controleur van de spoorwegen komt de biljetten controleren, en beide gasten beweren dat ze met de school op uitstap zijn. In Brussel haalt de Spoorweg politie beide jongeren van de trein en brengt hen naar het politiekommisariaat. Daar worden beiden NAAKT in de cel gezet. De grootste van beiden begint dan aan het opspelen tegen de politie die deze gast met de matrak op de bovenarmspieren bewerkt. Met 4 agenten rossen ze hem af en hebben ook op zijn keel gestaan. Deze jongen wou een carierre beginnen bij het leger. De heren politie beweerden dat ze al het mogelijke zouden doen om zijn carrierre te beknotten.
Wanneer de jongen thuis is gekomen het verhaal verteld aan zijn moeder (welke advocaat is), en deze in actie schiet, wordt er door de arts van dienst van het politieburaux een attest afgeleverd dat hij daar vertrokken is zonder letsels.
Het einde van het verhaal is dat deze Vlaamse jongen zich de dag nadien van het leven heeft beroofd.

En U gaat allochtonen die criminele feiten hebben gepleegt verdedigen.
Ik kan alleen maar zeggen dat U een nestbevuiler bent welke mijn inziens te werk is gesteld in de sociale sector. en Uw baantje in het gedrang ziet komen.
Onschuldige allochtoon, Lees de krant man en dan zal U weten wat er is voorgevallen. Wanneer ze een mes trekken,dan heeft die vader een fout begaan. Hij moest ze noiet verwond hebben, maar afgemaakt hebben. Want dat was ook hun bedoeling, anders trekt men geen mes
fernand is offline   Met citaat antwoorden