Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Blijkbaar in kringen waar de baas tegenspreken duur betaald wordt.
Egidius
|
Toch niet. Mijn baas stelt het op prijs als ik een andere mening heb. Zo hoort het natuurlijk ook in beschaafde kringen, stel je voor dat je eerst door een partijleider moet gebrieft worden vooraleer je je mening mag geven. Hoe heette die kerel weer die aan de VRT niets mocht zeggen want hij wist niet wat de partijbazen er van dachten  ?[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by gm10 on 16-06-2005 at 00:07
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Egidius
|
Toch niet. Mijn baas stelt het op prijs als ik een andere mening heb. Zo hoort het natuurlijk ook in beschaafde kringen, stel je voor dat je eerst door een partijleider moet gebrieft worden vooraleer je je mening mag geven. Hoe heette die kerel weer die aan de VRT niets mocht zeggen want hij wist niet wat de partijbazen er van dachten ?[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
Egidius
|
Toch niet. Mijn baas stelt het op prijs als ik een tegenstrijdige mening geef. Zo hoort het natuurlijk ook in beschaafde kringen, stel je voor dat je eerst door een partijleider moet gebrieft worden vooraleer je je mening mag geven. Hoe heette die kerel weer die aan de VRT niets mocht zeggen want hij wist niet wat de partijbazen er van dachten ?[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door gm10 : 15 juni 2005 om 23:07.
|