Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2005, 10:30   #7
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Ik heb er nog wel een paar andere:

- Afschaffen immense partijsubsidies (politieke partijen kunnen de campagne financieren met de lidgelden en schenkingen)
- Afschaffen van loopbaanonderbreking voor mensen die jonger zijn dan 45. Ik vind het niet gepast dat een man/vrouw van 24 beslist om loopbaanonderbreking te nemen om uitgebreid de tijd te nemen voor hun kinderen of om aan kinderen te beginnen.
- Grotere controle op de uitkeringen die richting allochtonen gaan. Als het OCMW het normaal vind dat een allochtoon een uitkering komt halen terwijl zijn laatste nieuwe Mercedes staat te ronken achter de hoek... Sorry, maar dat vind ik niet kunnen! En vooraleer men mij verwijt racist te zijn omdat ik enkel over de allochtonen spreek: ga eens naar een willekeurig stempellokaal. U zal zien dat ik niet overdrijf. Iedereen heeft recht op een uitkering, maar het mag geen "doodnormale zaak" worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 16-06-2005 at 11:30
Reason:
--------------------------------

- Afschaffen immense partijsubsidies (politieke partijen kunnen de campagne financieren met de lidgelden en schenkingen)
- Afschaffen van loopbaanonderbreking voor mensen die jonger zijn dan 45. Ik vind het niet gepast dat een man/vrouw van 24 beslist om loopbaanonderbreking te nemen om uitgebreid de tijd te nemen voor hun kinderen of om aan kinderen te beginnen.
- Grotere controle op de uitkeringen die richting allochtonen gaan. Als het OCMW het normaal vind dat een allochtoon een uitkering komt halen terwijl zijn laatste nieuwe Mercedes staat te ronken achter de hoek... Sorry, maar dat vind ik niet kunnen! En vooraleer men mij verwijt racist te zijn omdat ik enkel over de allochtonen spreek: ga eens naar een willekeurig stempellokaal. U zal zien dat ik niet overdrijf. Iedereen heeft recht op een uitkering, maar het mag geen "doodnormale zaak" worden.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

- Afschaffen immense partijsubsidies (grote partijen kunnen de campagne financieren met de lidgelden en schenkingen)
- Grotere controle op de uitkeringen die richting allochtonen gaan. Als het OCMW het normaal vind dat een allochtoon een uitkering komt halen terwijl zijn laatste nieuwe Mercedes staat te ronken achter de hoek... Sorry, maar dat vind ik niet kunnen! En vooraleer men mij verwijt racist te zijn omdat ik enkel over de allochtonen spreek: ga eens naar een willekeurig stempellokaal. U zal zien dat ik niet overdrijf. Iedereen heeft recht op een uitkering, maar het mag geen "doodnormale zaak" worden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 16 juni 2005 om 10:30.
Kim is offline   Met citaat antwoorden