Als het er zo fucking slecht is in de States,
waarom verspeelt hier nog zoveel volk zijn adem aan dat STUPID volkske?
Zijn we jaloers? Of moeten we onszelf een en ander wijsmaken?
Ag,
grappig en dan te weten dat de meeste van hier de hun mening over de VS spouwen er nog nooit geweest zijn, ze hebben enkel een mening kunnen vormen via de TV, of tijdschriften... LOOOOOL... best wel erg
Ik ben niet pro-Bush, maar om een heel volk over ene kam te scheren, dat vind ik wat ver gaan.
Trouwens moesten we dat hier doen met een ander volk dan hadden we nu een rechtzaak wegens racisme aan ons broek. tis maar door welke bril je de wereld bekijkt.
Rood is nu eenmaal niet mijn kleur, maar vergeet aub niet dat Europa ook een CONSUMPTIEMAATSCHAPPIJ is met een VRIJEMARKT, maar met een overdreven STAATSINMENGING in ons economisch beleid (zie sociaal, zie lasten, zie werkgeversbijdrage, zie ziekenfonds).
Europa is willen maar niet kunnen (trouwens aan al zij die denken dat armoede in uw zo DIERBAAR Europa niet bestaat, stap een keer door de steegjes in de grote steden van Europa, maar niet enkel de toeristische straatjes he, ge zult uw ogen sluiten voor wat u ziet... u ziet namelijk hetzelfde als in de States... ARMOEDE en schandalige toestanden)