Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2005, 11:44   #28
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het Vlaams Belang overal in Vlaanderen zal vooruitgaan, maar of het cordon zal doorbroken worden is nog een open vraag. Waar ik wel schrik voor heb is dat in Antwerpen het VB niet meer zal vooruitgaan. De pers zal enkel interesse hebben in de status quo in Antwerpen en niet aan de enorme vooruitgang in Vlaanderen en dit om de politieke opinie te beinvloeden. Ik hou dus mijn hart vast.
Dat van A'pen zou weleens waar kunnen zijn... met de demografische situatie , snel belg wet, vreemdelingenstemrecht in het achterhoofd wordt het wel zeer moeilijk om een meerderheid te halen. men moet al bijna 80% van de autochtonen voor zich winnen. De rand rond a'pen daar gaan we niet ver van een meerderheid zitten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ilfalco on 16-06-2005 at 12:46
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik denk dat het Vlaams Belang overal in Vlaanderen zal vooruitgaan, maar of het cordon zal doorbroken worden is nog een open vraag. Waar ik wel schrik voor heb is dat in Antwerpen het VB niet meer zal vooruitgaan. De pers zal enkel interesse hebben in de status quo in Antwerpen en niet aan de enorme vooruitgang in Vlaanderen en dit om de politieke opinie te beinvloeden. Ik hou dus mijn hart vast.
Dat van A'pen zou weleens waar kunnen zijn... met de demografische situatie , snel belg wet, vreemdelingenstemrecht in het achterhoofd wordt het wel zeer moeilijk om een meerderheid te halen. men moet al bijna 80% van de autochtonen voor zich winnen. De rand rond a'pen daar gaan we niet ver van een meerderheid zitten.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Dat van A'pen zou weleens waar kunnen zijn... met de demografische situ[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ilfalco : 16 juni 2005 om 11:46.
ilfalco is offline