Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Zeer juist! Er moet voor eens en voor altijd korte metten gemaakt worden met dat rappaille! 
|
Probleem is dat het zo niet veel zal helpen vrees ik. Bovendien kan je de definitieve oplossing moeilijk overlaten aan diegenen die de mesthopen hebben aangelegd.
Het verdwijnen van die zwarte pest zou een feest zijn, maar ik denk niet dat het zal lukken enkel en alleen door ze financieel aan te pakken.
Als je extreem-rechts wil liquideren zal je je eerst moeten richten op de oorzaken ervan; Het beleid van de traditionele partijen en de huidige elite.
Zij zijn niet alleen verantwoordelijk van het slechte beleid, de voortdurende verarming van de bevolking, het verhinderen van samenleving tussen etnische afkomsten, de voortdurende structurele werkloosheid maar daarmee ook voor de groei van een partij die geleid wordt door hard-line fascisten.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jonas Elossov on 16-06-2005 at 19:23
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Zeer juist! Er moet voor eens en voor altijd korte metten gemaakt worden met dat rappaille! 
|
Probleem is dat het zo niet veel zal helpen vrees ik. Bovendien kan je de definitieve oplossing moeilijk overlaten aan diegenen die de mesthopen hebben aangelegd.
Het verdwijnen van die zwarte pest zou een feest zijn, maar ik denk niet dat het zal lukken enkel en alleen door ze financieel aan te pakken.
Als je extreem-rechts wil liquideren zal je je eerst moeten richten op de oorzaken ervan; Het beleid van de traditionele partijen en de huidige elite.
Zij zijn niet alleen verantwoordelijk van het slechte beleid, de voortdurende verarming van de bevolking, het verhinderen van samenleving tussen etnische afkomsten, de voortdurende structurele werkloosheid maar daarmee ook voor de groei van een partij die geleid wordt door hard-line fascisten.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Als je extreem-rechts wil liquideren zal je je eerst moeten richten op de oorzaken ervan; Het beleid van de traditionele partijen.[/size] |
[/edit]