Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
En met wat gaat U dan uw kost verdienen, meneer de koster?
|
Tja, ik ben geen Koster en zeker geen priester priester. Verdien de kost met gewoon et gaan werken als iedereen. Nam gewoon een fictieve naam aan he hier op het forum. En dat is toevallig DeKoster aan elkaar geschreven. dat komt omdat één van mijn vrienden zijn familienaam DeKoster is. Puur toeval dus. Ben maar nen gast van gewone komaf, maar heb wel politieke ambities. Ik werk dus totaal niet voor de de Kerk, trouwens nooit voor de Kerk gewerkt. Ben automechanieker-Carrosier van opleiding.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Dekoster on 16-06-2005 at 23:09
Reason:
--------------------------------
Citaat:
|
Tja, ik ben geen Koster en zeker geen priester priester. Verdien de kost met gewoon et gaan werken als iedereen. Nam gewoon een fictieve naam aan he hier op het forum. En dat is toevallig DeKoster aan elkaar geschreven. dat komt omdat één van mijn vrienden zijn familienaam DeKoster is. Puur toeval dus. Ben maar nen gast van gewone komaf, maar heb wel politieke ambities. Ik werk dus totaal niet voor de de Kerk, trouwens nooit voor de Kerk gewerkt. Ben automechanieker-Carrosier van opleiding.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Tja, ik ben geen Koster en zeker geen priester priester. Verdien de kost met gewoon et gaan werken als iedereen. Nam gewoon een fictieve naam aan he hier op het forum. En dat is toevallig DeKoster aan elkaar geschreven. dat komt omdat één van mijn vrienden zijn familienaam DeKoster is. Puur toeval dus. Ben maar nen gast van gewone komaf, maar heb wel politieke ambities.[/size] |
[/edit]