Jaja, vraag maar rond, fascistischer dan mij komen ze niet.
De vergrijzing is een probleem maar zo spectaculair is het nu ook weer niet.
Zolang de 'blanke bevolking' met meer dan een paar duizend is kan er geen probleem zijn. Ze kunnen altijd opgaan in andere bevolkingsgroepen, maar da's een andere zaak dan wat jij zegt natuurlijk.
Dit gaat in tegen alle wetten van de genetica. Hoe kun je nu van je ouders een nadeel erven dat zij tijdens hun leven hebben opgedaan? Weer klinkklare onzin dus
Voor de volledigheid wil ik wel eens weten wat er precies in die uitgave staat dan.
Hebben ze dat dan niet? Ik weet het niet. Ik hou me niet zo bezig met rassenleer. Misschien heb jij wel een bron.
Tendentieus geklets, gefilterd uit science-fiction. Weer een mooi staaltje van veralgemening trouwens, misschien doet U niks, ik namelijk wel hoor.
Dit is grappig. JIJ bent het juist die allerlei doembeelden schetst. Hell, kijk gewoon maar naar je vorige quote over de ondergang van onze maatschappij.
Man, hoe hypocriet kan je worden?
Wat heeft dit er mee te maken? Ik weet wel hoe gelukkig ik ben om hier geboren te zijn, daarom heb ik ook vertrouwen in de maatschappij die me al deze kansen heeft gegeven, in tegenstelling tot jij.
Wederom, JIJ bent het met je eeuwig gekanker over het uitsterven van blanken en wat weet ik nog allemaal, waarom toch die raciale obsessie? Wat maakt het uit?
Trouwens wel hilarisch dat je me als ultra rechts bestempelt, toont mooi aan wat voor een verwrongen wereldbeeld jij hebt, gewoon omdat ik je halve leugens, overdreven statistieken en willekeurige voorspellingen aanval.
Kom toch eens uit je zwart-wit en blank-zwart wereld, we zijn allemaal mensen.