Bron KW West-Vlaanderen van 17 juni
Frank Vanhecke bij ondernemers.
In een cyclus van spreekavonden nodigde de a-politieke denktank van het Verbond van Kristelijke Werkgevers (VKW) vorige week ook de Blok-voorzitter uit. Kwestie van de economisch-maatschappelijk visie van de partij te toetsen. Idem aangaande het bedrijfsleven en het welvaartsmodel.
Na afloop was er nog een informele ontmoeting met de ondernemers. "Ik hoorde het Vlaams Belang hier een bocht van 90° nemen", aldus Francis Deknudt uit Deerlijk.
"Men zegt niet langer meer 'Stop de transfers naar Wallonië...'. "Er was geen sprake van demonisering of politiek misbruik. Het was een sereen debat en ik heb goed geluisterd !"
Wil de echte Vanhecke eens rechtstaan (voor de begrijpers...)

[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Brugge Veilig en Leefbaar on 17-06-2005 at 15:55
Reason:
--------------------------------
In een cyclus van spreekavonden nodigde de a-politieke denktank van het Verbond van Kristelijke Werkgevers (VKW) vorige week ook de Blok-voorzitter uit. Kwestie van de economisch-maatschappelijk visie van de partij te toetsen. Idem aangaande het bedrijfsleven en het welvaartsmodel.
Na afloop was er nog een informele ontmoeting met de ondernemers. "Ik hoorde het Vlaams Belang hier een bocht van 90° nemen", aldus Francis Deknudt uit Deerlijk. "Men zegt niet langer meer 'Stop de transfers naar Wallonië...'. "Er was geen sprake van demonisering of politiek misbruik. Het was een sereen debat en ik heb goed geluisterd !"
Wil de echte Vanhecke eens rechtstaan (voor de begrijpers...) [/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Na afloop was er nog een informele ontmoeting met de ondernemers. "Ik hoorde het Vlaams Belang hier een bocht van 90° nemen", aldus Francis Deknudt uit Deerlijk. "Men zegt niet langer meer 'Stop de transfers naar Wallonië...'. "Er was geen sprake van demonisering of politiek misbruik. Het was een sereen debat en ik heb goed geluisterd !"
Wil de echte Vanhecke eens rechtstaan (voor de begrijpers...) [/size] |
[/edit]