Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2005, 08:16   #553
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Voor de mensen die zo flauw zijn te zeggen dat we clowns zijn,
(Hoewel ik het bestrijd dat we clowns zijn, zal ik voor je strijden zodat je de vrijheid blijft krijgen om te mogen zeggen wat je wilt)
raad ik het volgende boek aan:

"George W. Bush en de mythe van al-Qaeda - De verborgen macht achter de terroristische aanslagen van 11 September 2001"

De Nederlandse auteur Robin de Ruiter publiceert bij Mayra Publications zijn nieuwe boek: George W. Bush en de mythe van al-Qaeda - De verborgen macht achter de terroristische aanslagen van 11 September 2001

Na de presentatie van dit spraakmakende boek van de auteur op de boekenbeurzen van Frankfurt (2003), Havana (2004) en Bologna (2004), waar de Italiaanse, Duitse, Franse en Spaanse uitgaven het licht zagen, is nu ook de Nederlandstalige editie beschikbaar.

Hebben de terroristen van al-Qaeda de duivelse aanslagen op 11 september 2001 werkelijk begaan? De schrijver komt in dit boek met een groot aantal opzienbarende feiten, waardoor een beeld van de gebeurtenissen ontstaat, dat sterk afwijkt van de officiële versie. Er wordt aangetoond dat de Verenigde Staten bij de gebeurtenissen van 11 september betrokken waren. De zogenaamde terroristen waren vermoedelijk dubbelagenten. Zij dienden uitsluitend de ware schuldigen te camoufleren en hun opdracht was het spoor in de richting van de Islam te leggen. Wie nog niet weet, hoe Washington de wereld rijp maakte voor ‘de oorlog tegen het terrorisme’, kan niet om dit boek heen.
Een internationale bestseller van de Nederlandse auteur Robin de Ruiter – bekend van het spraakmakende boek De verborgen macht achter de Jehovah’s getuigen – vertaald en uitgebracht in meer dan tien landen.

ISBN 90-801623-3-7
Prijs 17,80 EURO

link: http://www.speurders.nl/boeken/boeke....0.0.5.99.html

De echt open en integere mensen gaan hem nu halen of bestellen.
De minder bedeelde onder ons zullen met kritiek komen zonder het boek gelezen te hebben.

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden