Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angelfaceke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angelfaceke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Kan iemand mij een suitleggen waarvoor B-plus staat?
Is dat Belasting +.
|
B-Plus is een drukkingsgroep die streeft voor het behoud van België.
|
B-Plus is een groep die alles cijfers van de BUB aanpast in het voordeel van de BUB, als de media spreekt over 50.000 betogers, maakt Bplus er 100.000 van...
|
Weet u, u bent zo zielig dat ik u gewoon lachwekkend vind! :lol: :lol:
Met de argumenten die u bovenhaalt, die nergens op staven, die gewoon ter plekke ontsproten zijn in het brein van een zieke flamingant...
Ga zo door jongen!!!! :lol: :lol: :lol:
|
Blijkt duidelijk dat ge met zulke argumenten eens temeer bewijst niets af te weten van de definities van volk, natie of staat. Een discussie over deze onderwerpen is mij dus blijkbaar niet gegund. Waar ik evenwel op sta is wat meer respect voor een oud-strijder van WWII in Uw uitdrukkingen.
Wat betreft de term "flamingant" moet ik U doen opmerken dat dat deze inderdaad "vlaamssprekend" betekent, "flamand flamingant" tegenover "flamand gallicant". Wat betreft de term "zieke flamingant" moet ik U doen opmerken dat ik mijn eigen dokter kan zijn wanneer het nodig moest zijn.
Zouden we niet beter spreken van "zieke belgicist"? Van geschiedenis hebt ge blijkbaar geen besef , ook niet van de recente ervaringen van de "belg" die de "koningskwestie" nog meegemaakt heeft en heeft moeten beleven hoedat na een referendum waarbij 75% van de Vlamingen "ja" gestemd hadden, de koning toch moest aftreden omdat in Wallonie en Brussel de meerderheid niet gehaald werden.
Wat de dankbaarheid van het "vaderland" betreft moet ik wel waarschuwen, wees voorbereid op ontgoochelingen als prijs voor Uw vaderlandsliefde vanwege dat zelfde "vaderland"
Luke.