Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Het is nu eenmaal zo dat op dit moment de islam een bedreiging van onze wereld vormt. Als je dat nog niet inziet, dan heb je duidelijk nog niet begrepen waar het in islam om gaat. Reden temeer om je er degelijk over te informeren. Bewust de ogen sluiten en er niets meer over willen horen zou ons in een niet al te verre toekomst zeker zuur opbreken. We zouden dan uitgepraat zijn, want andere godsdiensten zouden dan gewoonweg niet meer mogen bestaan en er zou zeker niet meer over gepraat mogen worden.
Nu ja, voor mij persoonlijk hoeft godsdienst ook niet (meer) hoor, maar mijn vrijheid om dit te mogen zeggen is me lief, daarom dus.
In het Westen zijn we toch nog zo naief en onwetend, bovenstaande reacties beklemtonen dat weer eens.
|
Kijk eens goed om je heen. En lees naast de pamfletjes van het belang ook eens iets anders. Wie wil er een islamitische regering? Zo goed als niemand! Enkel mannen als Dijab Abou Gaga, en dan is het eigenlijk meer om in de aandacht te komen.
De huidige islamitische regimes zijn in elkaar aan 't zakken: Egypte, Iran, ... Een duidelijk bewijs dat meer en meer mensen er van af willen.
De islam op zich vormt geen bedreiging, de groeiende kloof van onbegrip tussen xenofoben en mensen die zich omwille van kleur of godsdienst in het nauw gedreven voelen, DAT is een bedreiging.