Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Maar Rodeo toch. Heeft u dan echt helemaal geen internationale politieke kennis? De G8 is geen club van populatierijke landen, maar een club van rijke industrielanden. Economie is het criterium, niet bevolking. Of hoe verklaart u dat China met 1 en een pruts miljard inwoners geen lid is, toch 4 keer zo veel inwoners dan het grootste lid, de USA...
|
U gaat mij niet wijsmaken, dat China een kleiner BBP/BNP heeft dan italië...
soit, het draait hem daar niet om [size=1]
(u doet mij willekeurig aan "spaceman" denken, die in Gent nu en dan eens durft beweren dat "ruimtevaart fake is")[size=2]
Ik ontken niet dat er voordelen aan een samenhang zijn; de meeste voordelen worden hierboven al vermeld (economie door samenwerking (lucht)havens; schaalvoordelen); en dat er voor bepaalde mensen een quasi oneindige aantrekkingskracht naar Nederland is.
Deze voordelen worden vaak opgesomd, maar net zoals een winkelier die zijn waar verkoopt worden over de mogelijk tegenstrubbelingen/problemen/complicaties
[size=1]dat moet u toch kennen? hoop ik
?[/size][size=1][size=2] gedacht wordt.
U weet even goed als ik wat die problemen zijn, bijvoorbeeld het feit dat menig
Vlaming niet staat te springen om bij die arrogante° NL'ers te gaan (misschien niet direct, maar dan alvast niet in de eerste 20j); Bxl; faciliteitengemeentes waar Vlamingen in W leven; ....[/size][/size]
[/size][/size]