Discussie: BUB en censuur
Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2005, 13:13   #9
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Tja, jij past de dingen aan naar jouw hand, feiten die totaal niet waar zijn. Jij zet er zelfs bij dat de BUB een dictatoriale partijleiding heeft.
Wie heeft Hans verkozen? Hoe wordt een partijstandpunt bepaald? Die discussie is hier al gevoerd en daar hebben jullie toen niet adequaat op gereageerd...

Bovendien. Feiten die totaal niet waar zijn? Rechtstreeks uit uw partijprogramma: diermutualiteit. Geschrapt door Kim (aka Carpe Diem?). 10000 kiezers, rechtstreeks van verkiezingen2003.belgium.be: geschrapt CD. Proces aan N-VA: het forum. Geschrapt door CD. Rechtstreek uit partijprogramma: enkel gemeenschappen mogen blijven bestaan: geschrapt door CD.

Pardon, maar u bent zo geloofwaardig als dr. Goebbels die een lemma moet schrijven over de NSDAP...

Citaat:
Nee, maar ik heb maandag wel een examen en ik ben niet van plan om hier een ganse dag over te discussiëren.
Tijd om zonder overleg te censureren heb je blijkbaar wel. Leer eerst de conventies van Wikipedia (de GNU/FDL bevoorbeeld en wat te doen als je de neutraliteit van een artikel betwist) voor je je als een olifant in een porseleinwinkel gedraagt...