25 juni 2005, 15:44
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Koentje, zoon van nazi-sympathisant en VB-stichter Karel Dillen, heeft last van het warme weer. Waarschijnlijk niet meer op hitte-stage geweest in Frankrijk, sinds nonkel Degrelle dood is:
"Ik wil en moet mij oprecht en deemoedig bij u verontschuldigen... Ik heb mij duidelijk overgegalopeerd (sic) ... blijkbaar heeft de hitte mij parten gespeeld." Neen, het zijn niet de woorden van Rob 'klop' Verreycken, wel de nederige excuses van zijn partijgenoot Koen Dillen aan de heer Danny De Paepe, werkzaam bij het Directoraat Media van het Europees Parlement. Donderdag vond de man een vlammende mail van VB-Europarlementslid Koen Dillen in zijn elektronische postbus. "Geachte Heer De Paepe, Ik zie dat u er perfect in slaagt om mijn tussenkomsten over de Europese Raad zelfs niet op te nemen of te vermelden in uw persbericht. Voorwaar, het pluralisme moet u na aan het hart liggen. U werkt voor het Directoraat Media. Ook de KGB was in directoraten onderverdeeld. Zo beschikken zij over het directoraat desinformatie. Het EP moet er blijkbaar niet voor onderdoen. Ik had gisteren dus gelijk een deel van de media-elite te vergelijken met de varkens uit George Orwells Animal Farm: 'All animals are equal, but some are more equal'."
Nog dezelfde dag vond Koen Dillen een droge reactie van Danny De Paepe in zijn mailbox. "... Ik vermoed dat u in uw e-mail verwijst naar het persbericht dat wij vandaag hebben uitgegeven. U staat daarin niet vermeld, omdat u tijdens het debat van vanmorgen niet gesproken hebt." Een mens zou zich voor minder oprecht en deemoedig verontschuldigen.
(DM 25/6)
|

|