Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2005, 22:12   #162
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter
Als ik dat mag doortrekken, dan mogen ik en m'n collega's deze zomer onze job volledig in het nederlands doen? En die ambulanciers uit Oostende ook? Correct toch hé, ik maak een logische deductie? Ik ben eens benieuwd hoeveel waalse toeristen gaan verzuipen deze zomer...
Als ik aan het verzuipen ben in zee, mag mijn redder voor mijn part Chinees met een Eskimo tongval spreken. Zolang ik maar gered wordt, zal het mij een rotzorg wezen.

De kern van de zaak is dat een verkeersongeval met dodelijke afloop door een blokker misbruikt wordt voor propaganda doeleinden zonder ook maar enig respect te betonen voor het slachtoffer en de familie.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by No Pasaran on 27-06-2005 at 23:16
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Als ik dat mag doortrekken, dan mogen ik en m'n collega's deze zomer onze job volledig in het nederlands doen? En die ambulanciers uit Oostende ook? Correct toch hé, ik maak een logische deductie? Ik ben eens benieuwd hoeveel waalse toeristen gaan verzuipen deze zomer...
Als ik aan het verzuipen ben in zee, mag mijn redder voor mijn part Chinees met een Eskimo tongval spreken. Zolang ik maar gered wordt, zal het mij een rotzorg wezen.

De kern van de zaak is dat een verkeersongeval met dodelijke afloop door een blokker misbruikt wordt voor propaganda doeleinden zonder ook maar enig respect te betonen voor het slachtoffer en de familie.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by No Pasaran on 27-06-2005 at 23:16
Reason:

Citaat:
De kern van de zaak is dat een verkeersongeval met dodelijke afloop door een blokker misbruikt wordt voor propagandadoeleinden zonder ook maar enig respect te betonen voor het slachtoffer en de familie.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Als ik aan het verzuipen ben in zee, mag mijn redder voor mijn part Chinees met een Eskimo tongval spreken. Zolang ik maar gered wordt, zal het mij een rotzorg wezen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 juni 2005 om 22:16.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden