Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2005, 05:50   #5
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Ik denk wel dat het toch iets meer was dan gebakken lucht aangezien zowel Microsoft als Intel grote pakketten aandelen van L&H hadden ingekocht om de spraaktechnologie van L&H te kunnen/mogen gebruiken.
Dat veel mensen daar veel geld aan verloren hebben is wel een feit maar dat er ook veel mensen stinkend rijk zijn geworden met die aandelen word nauwelijks vernoemd. In 1997 kon men het aandeel nog kopen rond de 2$ en in het jaar 2000 stond de koers op zijn hoogste punt van 128$, dus wie op het juiste moment kocht en verkocht is daar zeer goed met geweest.
Weet ook niet hoe groot de paketten en wat de drijfveren van Intel en Microsoft waren. Maar kan mij niet herinneren dat zij ooit daadwerkelijk gebruik gemaakt hebben van deze spraaktechnologie (maw als zij er geld voor over hadden om een goed produkt te mogen gebruiken, waarom zouden zij dit dan niet gebruiken ?).
Nu meer dan vijf jaar, later hoor ik nog steeds niet veel over toepassingen van spraaktechnologie. Denk dat het gewoonweg een verkeerde keuze was.
Bob is offline   Met citaat antwoorden