Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2005, 07:29   #99
Moneta
Provinciaal Gedeputeerde

Moneta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Als een rechter al zegt dat zijn vrouw geen hoederecht mocht hebben over de kinderen, zegt dit al veel want meestal krijgt de vrouw het hoederecht. Ze was een psychiatrisch geval en was niet in staat kinderen op te voeden. Bovendien kreeg ze een straatverbod en mocht ze zich niet in de buurt van Verreycken begeven. Dit heeft ze dus wel gedaan waardoor zei in fout ging.
Ze viel verreycken aan met pepperspray en zoals men weet met echtscheidingen kan het wel eens slecht aflopen. Ik keur het daarom niet goed.
Maar dit behoort tot de privé sfeer van Verreycken en heeft NIETS te zien met de partij. Verryecken kreeg recht van antwoord in Humo.
Rob Verreycken werd vrijgesproken (gerechtigheid) en zetelt in het parlement en is door meer dan 6500 mensen verkozen! De linkse media heeft natuurlijk gans dit verhaal opgeklopt en dat hadden de mensen door.
Rob moet zeker niet uit de partij gezet worden aangezien dit duidelijk een prive zaak is en dan nog eens omdat alle bewijzen in zijn voordeel spreken.

.......
Een psychiatrisch geval dat klinkt ook wel heel hatelijk nietwaar? Hoe staat het Vlaams Belang eigenlijk tegenover psychiatrische patienten?
Ik huiver nog bij een uitspraak van een lid uit Sint-Truiden, enkele jaren terug.

Juist, zijn vrouw was inderdaad in de overtreding toen ze hem opzocht na het straatverbod, en van het een komt het ander en is men niet altijd in stata zijn gevoelens te beheersen. Zeker niet bij psyschishe problemen.
Volledig mee eens...

Lees mijn andere postings eens, inderdaad privésfeer en allemaal opgeklopt door de media van alle strekkingen niet alleen links.
Ja en als je dan toevallig tot een politieke partij behoort, smullen maar van de smeuigheid........
Net zoals Sauwens op een bepaald feestje was enkele jaren geleden in het lang en breed uitgesmeerd over de media...

Ik heb nog geen enkele neutrale krant gelezen eerlijk gezegd............en ook geen enkel neutraal tv of radioprogramma
zal er nog een krant bijnemen misschien? dan heb ik 3 verschillende (link-midden-rechts)waar dan het objectieve versie zelf maar uitgedistileerd moet worden..