Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Wie kan me vertellen waar deze thread over gaat?
|
Graag.
De tekst van de Ijzerbedevaart n° 78 staat bol van grote woorden als tolerantie, verdraagzaamheid, democratie, vrijheid,.............. maar tegelijkertijd wordt er de wens in uitgedrukt om verbaal geweld te verbieden.
Dergelijke muilkorving staat haaks op de holle retoriek waarmee de tekst doorspekt is.
Verbaal geweld lijkt mij een legitiem verweermiddel, en dat wens ik niet uit handen genomen te worden door flaminganten. Als flaminganten deze politiek correcte redenering van muilkorving wensen te importeren in hun Vlaamse republiekske, dan heb ik weer een argument tegen hun streven.
Citaat:
Ik zie alleen the same old people die doen wat ze letterlijk elke dag doen: belgicistische, vulgaire roddelpraat verspreiden over Vlaanderen om een reactie los te wekken bij flaminganten.
|
Voil�*, ook gij klasseert via een verbale gewelddadigheidje mijn opinie als vulgaire roddelpraat.
Dat behoort echter uw goede recht te zijn.
Op een discussieforum zou het daarnaast passend zijn, om mijn stelling naast verbaal te schofferen ook eens argumentatief aan te vallen.