Discussie: moderatoren
Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2005, 19:15   #4
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Hier heb je alle moderatoren.

Ik vermoed dat de moderatoren over een ban beslissen.

Als je een klacht hebt over een post (wie je precies bedoelt weet ik uiteraard niet, al heb ik een vaag vermoeden ) moet je op links van het bericht klikken en uitleggen wat je dwars zit.
Komt erop neer dat een tijdje terug de waardeloze en eindeloze discussies ts mij en ... de pan uitschoten. Ik ben dan op een keertje zonder veel pardon meteen gebanned geworden voor een week, mijn tegenstander daarentegen niet, terwijl hij evengoed gebanned moest worden voor dezelfde reden. Ik heb toen nog een persoonlijk bericht aangekregen van die persoon waarin hij vertelde dat hij goede contacten had met een moderator en dat er nog iemand met behulp van die moderator op verzoek van hem defenitief is gebanned geworden van dit forum en dat ik me maar beter rustig kon houden of ik zou ook gebanned worden. Vanaf toen heb ik samen met een moderator en ... duidelijk afgesproken dat vanaf de eerst volgende opflakkering de aanstoter defenitief zou gebanned worden. Dit is dan nu ook gebeurt alleen duurt het in mijn ogen nogal lang eer een beslissing word genomen ts de moderatoren, ik vind het nogal moeilijk te geloven dat het een week duurt of langer voor hen om dit te beslissen en zeker indien de aanstoter zelf toegeeft dat het enkel om ruziestoken ging. Vandaar dat ik me ook nu weer begin af te vragen of die vriend/moderator er voor iets tussen zit.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by illwill on 29-06-2005 at 20:17
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Als je een klacht hebt over een post (wie je precies bedoelt weet ik uiteraard niet, al heb ik een vaag vermoeden ) moet je op links van het bericht klikken en uitleggen wat je dwars zit.
Komt erop neer dat een tijdje terug de waardeloze en eindeloze discussies ts mij en ... de pan uitschoten. Ik ben dan op een keertje zonder veel pardon meteen gebanned geworden voor een week, mijn tegenstander daarentegen niet, terwijl hij evengoed gebanned moest worden voor dezelfde reden. Ik heb toen nog een persoonlijk bericht aangekregen van die persoon waarin hij vertelde dat hij goede contacten had met een moderator en dat er nog iemand met behulp van die moderator op verzoek van hem defenitief is gebanned geworden van dit forum en dat ik me maar beter rustig kon houden of ik zou ook gebanned worden. Vanaf toen heb ik samen met een moderator en ... duidelijk afgesproken dat vanaf de eerst volgende opflakkering de aanstoter defenitief zou gebanned worden. Dit is dan nu ook gebeurt alleen duurt het in mijn ogen nogal lang eer een beslissing word genomen ts de moderatoren, ik vind het nogal moeilijk te geloven dat het een week duurt of langer voor hen om dit te beslissen en zeker indien de aanstoter zelf toegeeft dat het enkel om ruziestoken ging. Vandaar dat ik me ook nu weer begin af te vragen of die vriend/moderator er voor iets tussen zit.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by illwill on 29-06-2005 at 20:16
Reason:

Citaat:

Komt erop neer dat een tijdje terug de waardeloze en eindeloze discussies ts mij en ... de pan uitschoten. Ik ben dan op een keertje zonder veel pardon meteen gebanned geworden voor een week, mijn tegenstander daarentegen niet, terwijl hij evengoed gebanned moest worden voor dezelfde reden. Ik heb toen nog een persoonlijk bericht aangekregen van die persoon waarin hij vertelde dat hij goede contacten had met een moderator en dat er nog iemand met behulp van die moderator op verzoek van hem defenitief is gebanned geworden van dit forum en dat ik me maar beter rustug kon houden of ik zou hetzelfde lot volgen. Vanaf toen heb ik samen met een moderator en ... duidelijk afgesproken dat vanaf de eerst volgende opflakkering de aanstoter defenitief zou gebanned worden. Dit is dan nu ook gebeurt alleen duurt het in mijn ogen nogal lang eer een beslissing word genomen ts de moderatoren, ik vind het nogal moeilijk te geloven dat het een week duurt of langer voor hen om dit te beslissen en zeker indien de aanstoter zelf toegeeft dat het enkel om ruziestoken ging. Vandaar dat ik me ook nu weer begin af te vragen of die vriend/moderator er voor iets tussen zit.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Komt erop neer dat een tijdje terug de waardeloze en eindeloze discussies ts mij en ... de pan uitschoten. Ik ben dan op een keertje zonder veel pardon meteen gebanned geworden voor een week, mijn tegenstander daarentegen niet, terwijl hij evengoed gebanned moest worden voor dezelfde reden. Ik heb toen nog een persoonlijk bericht aangekregen van die persoon waarin hij vertelde dat hij goede contacten had met een moderator en dat er nog iemand met behulp van die moderator op verzoek van hem defenitief is gebanned geworden van dit forum. Vanaf toen heb ik samen met een moderator en ... duidelijk afgesproken dat vanaf de eerst volgende opflakkering de aanstoter defenitief zou gebanned worden. Dit is dan nu ook gebeurt alleen duurt het in mijn ogen nogal lang eer een beslissing word genomen ts de moderatoren, ik vind het nogal moeilijk te geloven dat het een week duurt of langer voor hen om dit te beslissen en zeker indien de aanstoter zelf toegeeft dat het enkel om ruziestoken ging. Vandaar dat ik me ook nu weer begin af te vragen of die vriend/moderator er voor iets tussen zit.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door illwill : 29 juni 2005 om 19:17.
illwill is offline   Met citaat antwoorden