Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agitator
P.S.: Kan je eens wat uitleg geven bij je avatar?
|
Mijn avatar: dat is een foto die enkele dagen geleden in De Morgen stond: een of andere gekke skinhead heeft zich voor de rest van zijn leven laten brandmerken met fascistische slogans en dito figuren (o.a. een heuse Adolf Hitler - dan nog slecht getekend).
Ik vond die idioot zo typerend voor hedendaags extreem-rechts dat ik hem prompt als avatar heb geadopteerd. Kwestie van op te vallen, ziet u.
Ik zou wel niet graag in die gast zijn schoenen staan. Stel u voor dat een of ander lief hem zo moet aanschouwen. Haha, hoho, hoehoe!
Die kotst nog voor ze hem kan pijpen. (en wie weet wat die sukkelaar op zijne jef heeft laten schilderen?)[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 29-06-2005 at 21:06
Reason:
--------------------------------
Citaat:
|
Mijn avatar: dat is een foto die enkele dagen geleden in De Morgen stond: een of andere gekke skinhead heeft zich voor de rest van zijn leven laten brandmerken met fascistische slogans en dito figuren (o.a. een heuse Adolf Hitler - dan nog slecht getekend).
Ik vond die idioot zo typerend voor hedendaags extreem-rechts dat ik hem prompt als avatar heb geadopteerd. Kwestie van op te vallen, ziet u.
Ik zou wel niet graag in die gast zijn schoenen staan. Stel u voor dat een of ander lief hem zo moet aanschouwen. Haha, hoho, hoehoe!
Die kotst nog voor ze hem kan pijpen. (en wie weet wat die sukkelaar op zijne jef heeft laten schilderen?)[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Die kotst nog voor ze hem kan pijpen. (en wie wat die sukkelaar op zijne jef heeft laten schilderen?)[/size] |
[/edit]