Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2005, 15:19   #3
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Wel, het zal niemand verbazen dat ik de heer Willockx hier voor 100% steun, niet alleen omdat ik veel respect heb voor hem (ik heb zelf nog school gelopen in Sint-Niklaas, lang geleden) maar ook omdat ik vind dat we als SP.A niet op onze tenen mogen laten trappen en gerust wat assertiever ons gedachtengoed mogen verdedigen. Daarmee wil ik niet zeggen dat er geen problemen zijn met allochtone jongeren in Sint-Niklaas en in die regio, maar de valse beschuldigingen van het VB maken dergelijke problemen alleen maar erger. Alleen een integraal veiligheidsbeleid, dat vertrekt vanuit het sociaal weefsel van de stad, kan in zo'n gevallen soelaas bieden en SP.A is de partij die het meest voorbereid is voor dergelijke taken. Wat er zou gebeuren als het VB aan de macht komt in Sint-Niklaas, daar wil ik liever niet aan denken.
Ja maar ik vind heel die heisa voor niets nodig want ik denk dat mijnheer willockx hier ook wat toneel speelt vb heeft zijn exuses aangeboden en toch gaat hem klacht indienen en een proces speelt alleen maar in het voordeel van het vb
Gertj3 is offline