Riksken:
Volgens mij heeft uw pleidooi hier niets met de Vlaamse Leeuw te maken. U doet enkel mee aan wat Vlaams Belangbashing. Getuige hiervan is uw laatste zinnetje. Veralgemenen noemt men zoiets. Net wat u het Vlaams Belang verwijt en waardoor het dan ook op u van toepassing is. De naam "Spruyt" had al een belletje doen rinkelen.
Phoebe:
het feit dat u de bladeren leest van het belang is verwonderlijk, dat er een intelegente respons op komt is minder daar die uit blijft, maar ja gezien u naam ....
als u echt zou lezen wat het belang schrijft zou u ook weten dat het belang een partij met verschillende stand punten is, daar getuigd het vlaanderen plus programma van, maar ja, daarvoor moet je eerst kunnen lezen, en vermits u de standpunten van het belang nergens vind concludeer ik hieruit dat u niet kan lezen, anders zou u niet met deze hoogstaande informatie afkomen
Ziet u wat ik bedoel: twee Vlaams Belangers die het meteen nodig achten om tegengekanten in een slecht daglicht te stellen. Komaan, we zijn toch allemaal volwassen genoeg om niet op iemands naam te hoeven vitten om een punt te laten overkomen. Niemand heeft er baad bij als je hun fouten of meningsverschillen in de cerf zet of te pas en ten onpas blijft herhalen. Het vlaams belang wil dan daden stellen, ok maar zorg dan dat deze bijdragen tot de oplossing.
Mijn deel hierin is tweeërlei: ik ben principieel tegen het Vlaams Belang en tegen de slechte naam die zij aan de Vlaamse Leeuw hebben gegeven, ik ben een fiere vlaming en wil mijn vlag kunnen bovenhalen zonder voor belanger te worden aanzien, ik vond het wel mooi dat werd gezegd dat ieder zijn eigen betekenis moet invullen bij een vlag maar dan blijft over wat de andere mensen ervan denken. Ik ben ondertussen evenwel niet minder trots op onze Belgische driekleur.
Dit gezegd zijnde wens ik u allen een fijne zomer toe!
|