Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2005, 19:19   #150
jules
Staatssecretaris

jules's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(al dan niet gesubsidiëerd door mensen met belangen in kernenergie )
laag ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Ik als compleet wetenschappelijke leek? Het hangt ervan af op welk gebied van de wetenschap u het bekijkt.
tja, als je niet eens weet wat de soorten straling zijn, is het duidelijk dat je op het gebied van kernenergie nog veel te leren hebt

Citaat:
Maar als u me geen uitleg geeft op mijn vragen of veronderstellingen, en zegt wat er verkeerd aan is en waarom, dan komen we al een eind verder.
er gebeurt potverdorie nog een aan toe niets anders. En jij haalt de onderuit gehaalde stellingen steeds opnieuw boven [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by jules on 30-06-2005 at 20:24
Reason:
--------------------------------

Citaat:
laag ...

Citaat:
Ik als compleet wetenschappelijke leek? Het hangt ervan af op welk gebied van de wetenschap u het bekijkt.
tja, als je niet eens weet wat de soorten straling zijn, is het duidelijk dat je op het gebied van kernenergie nog veel te leren hebt

Citaat:
Maar als u me geen uitleg geeft op mijn vragen of veronderstellingen, en zegt wat er verkeerd aan is en waarom, dan komen we al een eind verder.
er gebeurt potverdorie nog een aan toe niets anders. En jij haalt de onderuit gehaalde stellingen steeds opnieuw boven [/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
laag ...

Citaat:

[/quote]Maar als u me geen uitleg geeft op mijn vragen of veronderstellingen, en zegt wat er verkeerd aan is en waarom, dan komen we al een eind verder. [/quote]
er gebeurt potverdorie nog een aan toe niets anders. En jij haalt de onderuit gehaalde stellingen steeds opnieuw boven [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door jules : 30 juni 2005 om 19:24.
jules is offline   Met citaat antwoorden