Citaat:
(al dan niet gesubsidiëerd door mensen met belangen in kernenergie )
|
laag ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Ik als compleet wetenschappelijke leek? Het hangt ervan af op welk gebied van de wetenschap u het bekijkt.
|
tja, als je niet eens weet wat de soorten straling zijn, is het duidelijk dat je op het gebied van kernenergie nog veel te leren hebt
Citaat:
Maar als u me geen uitleg geeft op mijn vragen of veronderstellingen, en zegt wat er verkeerd aan is en waarom, dan komen we al een eind verder.
|
er gebeurt potverdorie nog een aan toe niets anders. En jij haalt de onderuit gehaalde stellingen steeds opnieuw boven

[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by jules on 30-06-2005 at 20:24
Reason:
--------------------------------
Citaat:
|
laag ...
Citaat:
Ik als compleet wetenschappelijke leek? Het hangt ervan af op welk gebied van de wetenschap u het bekijkt.
|
tja, als je niet eens weet wat de soorten straling zijn, is het duidelijk dat je op het gebied van kernenergie nog veel te leren hebt
Citaat:
Maar als u me geen uitleg geeft op mijn vragen of veronderstellingen, en zegt wat er verkeerd aan is en waarom, dan komen we al een eind verder.
|
er gebeurt potverdorie nog een aan toe niets anders. En jij haalt de onderuit gehaalde stellingen steeds opnieuw boven [/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
laag ...
Citaat:
|
[/quote]Maar als u me geen uitleg geeft op mijn vragen of veronderstellingen, en zegt wat er verkeerd aan is en waarom, dan komen we al een eind verder. [/quote]
er gebeurt potverdorie nog een aan toe niets anders. En jij haalt de onderuit gehaalde stellingen steeds opnieuw boven [/size] |
[/edit]