De poging van Raven om de zaken terug maar eens te minimaliseren en terloops ook nog eens een persoonlijke aanval te lanceren op Yossarian, zijn heel aandoenlijk, maar weinig overtuigend. Helaas ben ik niet onder de indruk.
De vrijheid van meningsuiting, zijnde zowat de heilige koe van het blok geworden, wordt hier voor de zoveelste keer ten tonele gevoerd en misbruikt om toch maar niet te moeten ingaan op de werkelijke inhoud van deze topic : een blokker die geen problemen heeft met een walgelijke en verwerpelijke ideologie.
En dan maar klagen dat het blok nog steeds wordt aanzien als een stelletje rascisten met een neo-nazistische achtergrond. Logisch.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by No Pasaran on 30-06-2005 at 22:09
Reason:
--------------------------------
De poging van Raven om de zaken terug maar eens te minimaliseren en terloops ook nog eens een persoonlijke aanval te lanceren op Yossarian, zijn heel aandoenlijk, maar weinig overtuigend. Helaas ben ik niet onder de indruk.
De vrijheid van meningsuiting, zijnde zowat de heilige koe van het blok geworden, wordt hier voor de zoveelste keer ten tonele gevoerd en misbruikt om toch maar niet te moeten ingaan op de werkelijke inhoud van deze topic : een blokker die geen problemen heeft met een walgelijke en verwerpelijke ideologie.
En dan maar klagen dat het blok nog steeds wordt aanzien als een stelletje rascisten met een neo-nazistische achtergrond. Logisch.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
En dan maar klagen dat het blok nog steeds wordt aanzien als een stelletje rascisten. Logisch.[/size] |
[/edit]