Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2005, 09:49   #7
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
De organisatie is in handen van de federalistische Beweging BPlus.

Overigens hoeft men geen federaal systeem te hebben om de feestdagen van de Gemeenschappen te vieren. Die blijven (gemeenschappen zowel als feesten) in ons België hoedanook bestaan. Vorig jaar ben ik ook gaan meevieren in Brussel. Met Belgische vlag, weliswaar, maar het feest is er voor alle Vlamingen en niet alleen voor die-hard flaminganten nietwaar, dus dat mag geen probleem geven, toch?
Het is natuurlijk logisch dat sommige mensen beslissen op die dag de gemeenschapsleeuw meenemen, in plaats van de zwarte leeuw. De belgische vlag meeneemen is echter niet echt gepast, aangezien die feestdag weinig te maken heeft met de belgische staat. Veel mensen zouden dit zien als provocatie.
Hoe zou u reageren als ik op 21 juli met een Vlaamse Leeuw kwam zwaaien?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by lomeanor on 01-07-2005 at 10:49
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Overigens hoeft men geen federaal systeem te hebben om de feestdagen van de Gemeenschappen te vieren. Die blijven (gemeenschappen zowel als feesten) in ons België hoedanook bestaan. Vorig jaar ben ik ook gaan meevieren in Brussel. Met Belgische vlag, weliswaar, maar het feest is er voor alle Vlamingen en niet alleen voor die-hard flaminganten nietwaar, dus dat mag geen probleem geven, toch?
Het is natuurlijk logisch dat sommige mensen beslissen op die dag de gemeenschapsleeuw meenemen, in plaats van de zwarte leeuw. De belgische vlag meeneemen is echter niet echt gepast, aangezien die feestdag weinig te maken heeft met de belgische staat. Veel mensen zouden dit zien als provocatie.
Hoe zou u reageren als ik op 21 juli met een Vlaamse Leeuw kwam zwaaien?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Het is natuurlijk logisch dat mensen op die dag de gemeenschapsleeuw meenemen, in plaats van de zwarte leeuw. De belgische vlag meeneemen is echter niet echt gepast, aangezien die feestdag weinig te maken heeft met de belgische staat. Veel mensen zouden dit zien als provocatie.
Hoe zou u reageren als ik op 21 juli met een Vlaamse Leeuw kwam zwaaien?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door lomeanor : 1 juli 2005 om 09:49.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden