Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2005, 18:27   #116
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Klopt ook wat mezelf betreft. Als ik ergens mijn hoofd binnensteek zit het er bovenarms op. Waarom dan nog de moeite doen om goede topics schrijven of interessante debatten te voeren? Parels voor de zwijnen dus. Wie wil weten wat ik te zeggen heb, mag altijd naar mijn website surfen, of naar die van http://www.blokwatch.be. Daar staat genoeg stuff op om over door te denken, tenminste, wie dat nog kan, wil en durft.

Maar geef toe, zo af en toe eens flnk rotzooien met die mestkevers op de forums, kan lekker ontspannend werken. Jammer dat de moderatie ons niet de vrije hand geeft, het zou nogal vuurwerk geven bijwijlen.

Voor de rest mogen ze't kot hebben van mij, ik heb het al lang opgegeven en beschouw de forums als verloren voor links en progressief. Dat handvol marginalen is de energie en de ergernis niet waard. Als ze morgen de anonimiteit afschaffen, doe ik weer mee.
de verantwoordelijkheid ligt hier niet bij links of rechts, dat heeft er niets mee te maken. hier zitten heel wat mensen die simpelweg niet kunnen discussieren, en die zitten zowel bij wat voor jou de goei als de slechten zijn. dat jij hier een schietschijf bent, en dat threads die je start snel gekelderd worden, is zeker waar, en dat is jammer. maar je moet niet het slachtoffer spelen, vaak haal je zelf het niveau ver naar beneden. je mag dat dan wel doen om de redenen die je hier aangeeft, het is zeer frustrerend voor de mensen die wel enige niveau willen zien hier.
ingenious is offline