Discussie: BUB en censuur
Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2005, 20:31   #55
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Zucht, het is weer eens zover. De grote muilen van de BUB-bruinhemden staan wel open 24 uur per dag wanneer er te roepen, intimideren, schelden en flamen valt, maar o wee wanneer men deze lui om ook maar een fractie van concreet bewijs vraagt!
Het is hemeltergend. Zulke hypocriete types zouden hun burgerrechten moeten verliezen, want met die ingesteldheid kan het niet anders dan dat ze het slecht voor hebben met het Vlaamse kiespubliek.

Erg... Je geeft objectieve feiten, BUB protesteert en censureert, je motiveert die feiten met teksten uit hun programma, hun uitspraken, de verkiezingsresultaten van de overheid en o.a. Kim trekt haar kak in. Andere, dommere BUB'ers gaan echter verder: vervalsing!!! Vraag je echter naar wat er vervalst is, zwijgt men als vermoord. Ha fijn, denk je dan. Ze geven stilzwijgend toe dat ze eindelijk beseffen dat ze niet veel aan de waarheid kunnen doen. Maar natuurlijk is dat niet zo. Zelfs al zou de wereld plat zijn volgens de BUB, dit MAG niet gezegd zijn. Gevolg, censuur censuur censuur. Afin, voor 7 minuten maar danzij de waakzame Wikipedianen.

Citaat:
De deja-vu waarde is wel bijzonder hoog hier. Doet er me trouwens aan denken dat ik van hun nog wat antwoorden behoef.
U kan wachten tot Sint-Juttemis... BUB is een extremistische partij en met extremisten valt niet te praten. Zelfs een hond leert dat hij niet meer op de grond mag schijten als je hem met zijn neus in de stront duwt. Zo intelligent zijn ze echter daar nog niet.