Discussie: Actie Paardevla
Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2005, 11:52   #154
Lutifer
Gouverneur

Lutifer's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Indien het constructieve gesprekken betreft tussen Sta Op en de @-denkers om te komen tot een gezamenlijk initiatief voor de syndicale vertegenwoordiging van jullie belangen, dan ben ik akkoord.

Indien het om gesprekken gaat tussen VWS en de @-denkers dan zou ik voorstellen dat er voortaan van elke van de twee organisaties bij die vergadering minstens vijf mensen aanwezig zijn. Dan kan in de onderhandeling ook de diversiteit aan meningen beter naar voor komen, wat nu niet het geval is. Nu zijn we, dat is mijn indruk, vooral getuige van een persoonlijke ruzie tussen kobaf en lutifer, een conflict dat zijn gronden misschien al in het verleden vindt, en dat mij eigenlijk ook niet interesseert.

Indien het alleen maar om een gesprek gaat over wat een dictator kobaf zou zijn en over alle soorten paardevlaaien, dan kan ik beter hier blijven zitten en nog wat grappen met Chipie.

Geen probleem, dat lijkt me ook het beste en zoals ik al zei ik leg het voor op de volgende a-denkersvergadering.
Het zou echter kunnen zijn dat de bruggen al verbrand zijn en dat de a-denkers geen meerderheid meer zullen vinden in eigen rangen die instemt met een dergelijk gesprek.
Ik kan je wel garanderen dat de andere a-denkers sterk betrokken zijn bij deze discussie en dat ik hier nog de gematigde reactie vertegenwoordig.
Lutifer is offline   Met citaat antwoorden