Discussie: Actie Paardevla
Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2005, 12:25   #166
Lutifer
Gouverneur

Lutifer's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
We zullen wel zien. Indien jullie de vijf mensen die ik voorstel niet bij elkaar kunnen krijgen, dan zullen wij ons tot de armen zelf richten. UIteindelijk zijn er behalve de a-denkers nog wel andere armen in dit land.

Uiteindelijk kan ieder op zijn manier actie voeren, het is geen absolute noodzaak dat jullie deelnemen aan iets waarmee jullie niet akkoord gaan. Dat zou ik ook niet doen, als ik echt principiële bezwaren zou hebben.
Leeuw, je bent niet echt open en fair als je dit hier zo schrijft maar soit, we zijn een hechte groep die al jaren bestaat , dat je dit in twijfel trekt is gewoon moedwil.
Ten tweede waren wij gevraagd om mee vorm te geven aan het VWS , jullie weten veel niet.
Hetzelfde was oa.gevraagd aan Manuel en Korneel.
Weten jullie die dingen eigenlijk niet?

En vind je het normaal dat jullie zelfuitgeroepen woordvoerder zomaar in het wilde weg beschuldigingen mag uiten tegen oa. mij , de verrader, de omgekochte enz concrete beschuldigingen he. die vals zijn, dat jullie dat allemaal slikken !
Ik zeg alleen dat hij geen democraat is en dat heeft hij hier zelf al wel bewezen.

Maar soit de boodschap wordt doorgegeven aan de a-denkers, je mag dit gerust zelf komen doen indien je denkt dat ik dat niet objectief kan brengen.
De groep beslist bij ons.
Lutifer is offline   Met citaat antwoorden