Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Als je de moslims bezig hoort moet je gaan geloven dat het hier voor hen een soort van strafkamp is, een ware hel waar ze voortdurend worden vernederend en gediscrimineerd.
Maar waarom komen ze dan massaal naar hier getrokken?
Waarom laten ze zich begraven in hun thuislanden? Waarom gaan ze naar hun thuislanden om te "bekomen" van de pesterijen in ons land en keren ze daarna terug naar hier?
Waarom?
|
WAAROM??? ze naar Belgie zijn gekomen???Niet omdat het moslims,maar omdat het ARBEIDERS zijn,die men toendertijd in Marokko gaan ronselen is...en
men hen vooruitzicht gaf op een LEVEN,want het was wel zo,dat ze hier het werk kwamen doen,waar ten eerste de belgen niet zo geinteresseerd waren,en ten tweede,omdat ze het niet voor dezelfde prijs zouden doen,en dat nog wel in onze belgische fabrieken.Of denk je dat we een ondergrondse metro hadden gehad ZONDER hen???
En in de chemiefabrieken,die ik zelf heb bezocht,zou ik mijn kinderen ook niet hun heleleven hebben willen zien werken,gansen dag prikkels van de chemie,en regelmatig last van de longen.
En als ze dan ARBEIDER ZIJN,waar bleef in het begin toen die ARBEIDERSSOLIDARITEIT???Neen,ze mochten komen werken,in natte huizen slapen,en gebruik maken van de gepensioneerde hoeren.Want vergeet niet,
het is maar later dat er gezinshereniging gekomen is.
En dan moesten ze inderdaad INTEGREREN,wat voor mij nog altijd is:"Jezelf mogen zijn met je cultuur en gewoonten,m�*�*r ook deze van de anderen te respecteren.Ikzelf heb hen van in het begin als onze gelijken beschouwd,niet méér,maar ook niet minder.
En wat ik van hen geleerd heb???GASTVRIJHEID...Bij ons moet je onder Belgen éérst bellen,of je welkom belt,of het wel past,etcettera.
Daar ga je binnen ,als zij babbelen babbel je mee,eten zij,wordt er een bord bijgeschoven,en zo meer...
En waarom ze in hun thuisland willen worden begraven???Dit heeft niets met onze hel te maken,maar gewoon met familietradities.Is een begrafenis soms ook bij ons,niet de enige gelegenheid om nog eens onder familie te zijn???Spijtig genoeg,helaas.
Waarom de moslims massaal naar ons land komen:Om te werken,en een boterham te verdienen,verdorie.Of is dit te simpel...???...