Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2005, 11:01   #14
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik schrok mij daarjuist een hoedje toen ik volgende statistiek zag verschijnen onder mijn naam in de linkerkolom :
"
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

.... 10.000 berichten... een kleine stap voor de mensheid maar een gigantische berg lulkoek voor 1 menske.

en zeggen dat ik nu enkele weken afwezig ben geweest en binnenkort wel meer afwezig zal zijn....
jammer maar ik denk dat jullie mijn gewaardeerde bijdragen nog zullen gaan missen ....
Ik ga proberen nog zo veel mogelijk te komen maar ik ga van werk veranderen en dan zal het internetten veel minder zijn ... alleen nog maar in mijn vrije tijd misschien ... stel je voor...

Dus vrienden-fans sorry maar ik trek mij wat terug en dus is de titel van dit forum voor jullie misschien niet zo'n goed nieuws.
Voor diegenen die mij niet graag zien, die mij maar ne zeveraar vinden is de titel dan weer goed nieuws en ik zou zeggen : vier gerust een feestje.
aan alles komt een einde zelfs op den duur aan een bobijntje tegendradigheid dus he...

Aan allen waarmee ik stevig in de clinch ben gegaan zeg ik dank voor hun openhartigheid, hun verbetenheid. Want zeg nu zelf het zijn toch die momenten die het extra leuk maken al die discussies he...
Aan allen die ik gekwetst heb wil ik mijn excuses aanbieden. Alhoewel ik besef dat ik soms provocerend ben geweest en de dingen soms heel cru heb gesteld was het nooit mijn bedoeling individuele personen te kwetsen. (zo daar ben ik ook weeral van af van die last op mijn schouders..)

Aan allen die de humor in de overgrote meerderheid van mijn berichten (90 % ? schat ik zelf) doorzien hebben zeg ik : doe zoals ik deed en lach met jezelf.
Neem je zelf niet te serieus want dat is dodelijk voor het kind dat in iedere volwassen mens zit.

Tevens wil ik nog even benadrukken dat ik in die 10.000 berichten NOOIT een geel bolleke heb gebruikt (ne smiley voor de niet verstaanders). Ik weet niet of dat voldoende is voor een opname in het Guinnes book of records maar ik vind het toch een opmerkelijke vaststelling. (Diegene die toch ne smiley in mijn berichten kan terugvinden - buiten diegene die per ongeluk gecopieerd zijn als ik reageerde op iemands anders zijn berichten - die moet mij maar contacteren en ik geef hem er ene...)

Ik heb dit hier maar trouwens in koetjes en kalfjes gezet want anders zwieren ze dat er toch maar in he...
Zelf vond ik het eerder iets voor stieren en ossen maar die afdeling bestaat hier nog niet...

allez dit is het 10.001 ste bericht ... op naar de .... tja naar een nieuw job ja...
Wat een 'berg' zelfverheerlijking.

Sorry als ik uw 'humor' niet begrepen heb.