Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2005, 11:07   #7
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid

Pier den Drol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Het is ook al bekend dat de acteur in kwestie, Lucas Vanden Eynde, niet erg Vlaams-nationalistisch is ingesteld. Dat merkten we uit zijn laatste reactie over het Vlaams Belang, inzake de intrekking van subsidies van Toneelhuizen.
Het is niet omdat je je uitlaat tegenover het Vlaams Belang dat je geen Vlaams-nationalist kan zijn. Ook ik heb me in het verleden uitgelaten tégen het Belang (doch met alle respect voor zijn kiezers), maar ik ben Vlaams-nationalist (nu moogt ge drie keer raden op welke partij ik stem).
Trouwens, ik zeg niet dat Vande Eynde Vlaams-nationalist of flamingant is, maar het is niet omdat hij zich uitlaat tegen het Belang dat hij belgicist is. Overigens, zijn uitlatingen tegen het Belang zijn duidelijk gebaseerd op eigenbelang: intrekking van de subsidies, niet met belgicistische gevoelens.
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden