Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2005, 16:45   #228
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Bedankt dat je mij tenminste nog één belangrijke karaktertrek toeschrijft. Je analyse van Somers kan ik volledig onderschrijven. Maar ik herhaal het, ik heb me verontschuldigd. Wat wil je nog meer? Een voetreis naar Compostella? En mijn fysiek is al zo belabberd. Met de wagen naar ginder en de laatste vijf kilometer te voet lijkt me juist haalbaar.
Ik had gedacht dat je me sneller zou doorhebben.........
Al wie mijn standpunt i.v.m. verbaal geweld niet deelt, screen ik vanaf nu meedogenloos op het gebruik ervan.
Ericferemans schold me al uit voor 'gek' en 'windmolen', dat lijkt me duidelijk.

Jouw 'verwijt' (Somers) moet ik eerst een beetje opblazen om tot aanvaardbare proportie te krijgen, zodat het dienstig is om jou mee om de oren te slaan en jou mee te ontmaskeren als verbale geweldenaar, die dergelijk 'geweld' desondanks op contradictorische wijze afkeurt.
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 04-07-2005 at 17:46
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Bedankt dat je mij tenminste nog één belangrijke karaktertrek toeschrijft. Je analyse van Somers kan ik volledig onderschrijven. Maar ik herhaal het, ik heb me verontschuldigd. Wat wil je nog meer? Een voetreis naar Compostella? En mijn fysiek is al zo belabberd. Met de wagen naar ginder en de laatste vijf kilometer te voet lijkt me juist haalbaar.
Ik had gedacht dat je me sneller zou doorhebben.........
Al wie mijn standpunt i.v.m. verbaal geweld niet deelt, screen ik vanaf nu meedogenloos op het gebruik ervan.
Ericferemans schold me al uit voor 'gek' en 'windmolen', dat lijkt me duidelijk.

Jouw 'verwijt' (Somers) moet ik eerst een beetje opblazen om tot aanvaardbare proportie te krijgen, zodat het dienstig is om jou mee om de oren te slaan en jou mee te ontmaskeren als verbale geweldenaar, die dergelijk 'geweld' desondanks op contradictorische wijze afkeurt.
[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Ik had gedacht dat me sneller zou doorhebben.........
Jouw 'verwijt' (Somers) moet ik eerst een beetje opblazen om tot aanvaardbaar formaat te komen en dienstig te zijn om jou mee om de oren te slaan en jou mee te ontmaskeren als verbale geweldenaar, die dergelijk 'geweld' desondanks op contradictorische wijze afkeurt.
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 4 juli 2005 om 16:46.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden