Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
Dank U !
Een neutrale lezer zal toch onmiddellijk het grote verschil tssn uw alinea en het ganse artikel kunnen vaststellen.
@ Stylo Ben : blijf ondertussen de site van het Vlaams Belang meer bezoeken:
mss vind U nog betere zaken, die U hier kan neerposten onder de titel van :
'stelletje onrespectabele bloedhonden'
Uw eerste poging heeft echter het gewenste effect niet opgeleverd. Maar niet
getreurd, blijven proberen : de aanhouder wint!
|
Ik geef een definitie van het VB. In plaats van je daarop toe te leggen, bijt ge uw vast aan die ene artikel en de manier waarop ik er eruit geciteerd had.
Ondertussen is de link naar die artikel gegeven en is het 'technisch mankement' opgelost. Iedereen tevreden?
Kunnen we dan nu keren naar het eigenlijke onderwerp?
Ik had eerder een keer geschreven dat, als meer dan 4 of 5 allochtonen samenkomen, de eerst vogende editie van het VB-propagandablaatje 'bericht' van bendes die de straten overgenomen hebben...
vrije menigsuiting...de mensen angst aanjagen, dat doet het VB! Die mannen bedrijven geen politiek die bedoelt is de mensen te dienen. Ze spreken de oergevoelens van de mensen aan en manipuleren ze om dat éné te bereiken wat ze dolgraag willen: een maatschappij dat bevangen is in angsten. Waar angst heerst, verdwijnt rationalisme en menselijkheid. Waar angst heerst, heerst extremisme en destructie.
Maar nog erger dan dat: angst is in staat de mensen in hun hoofd gevangen te nemen. Het VB is er op uit de mensen gevangen te nemen.