Discussie: moderatoren
Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2005, 17:17   #78
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Je weet niets maar dan ook niets over mij. Je weet niet eens wat mijn naam is, leeftijd, woonplaats,... niets weet je van mij.

Waarom zou ik mij moeten aanpassen indien jij een probleem hebt? Ik ben tenminste niet zo arrogant om te zeggen wat een ander op dit forum zou moeten doen.
Niets? Leugenaar.

Wat we weten :
- dat nederlands niet je moedertaal is. (geen echt probleem)
- dat je bijgevolg vaak foutief reageert omdat je bepaalde redeneringen niet begrijpt en soms ook dingen zegt die onbegrijpelijk zijn voor anderen. (beetje een probleem).
- dat je ENORM lange tenen hebt en een vals en leugenachtig karakter. (serieus probleem) Lees er deze post maar eens op na. Moest ik nu alleen zijn met die mening, dan lag het aan mij. Maar ik kan hier zo 10 posters opnoemen die EXACT hetzelfde denken. Ik heb dus geen waanideen.
- dat je altijd de laaste post (en dus in je eigen ogen je gelijk) wil halen. Kortom je snapt niets van discussiëren. (ergerlijk, ergerlijk)

Dat is voldoende om je hier weg te wensen Illwill en ik blijf erbij :
Ik trakteer de dag dat je hier de deur toeslaat.
Hoe rapper hoe beter. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by parcifal on 05-07-2005 at 18:18
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Je weet niets maar dan ook niets over mij. Je weet niet eens wat mijn naam is, leeftijd, woonplaats,... niets weet je van mij.

Waarom zou ik mij moeten aanpassen indien jij een probleem hebt? Ik ben tenminste niet zo arrogant om te zeggen wat een ander op dit forum zou moeten doen.
Niets? Leugenaar.

Wat we weten :
- dat je bijgevolg vaak foutief reageert omdat je bepaalde redeneringen niet begrijpt en soms ook dingen zegt die onbegrijpelijk zijn voor anderen. (beetje een probleem).
- dat je ENORM lange tenen hebt en een vals en leugenachtig karakter. (serieus probleem) Lees er deze post maar eens op na. Moest ik nu alleen zijn met die mening, dan lag het aan mij. Maar ik kan hier zo 10 posters opnoemen die EXACT hetzelfde denken. Ik heb dus geen waanideen.
- dat je altijd de laaste post (en dus in je eigen ogen je gelijk) wil halen. Kortom je snapt niets van discussiëren. (ergerlijk, ergerlijk)

Hoe rapper hoe beter. [/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by parcifal on 05-07-2005 at 18:18
Reason:

Citaat:

Niets? Leugenaar.

Wat we weten :
- dat je ENORM lange tenen hebt en een vals en leugenachtig karakter. Lees er deze post maar eens op na. (serieus probleem). Moest ik nu alleen zijn met die mening, dan lag het aan mij. Maar ik kan hier zo 10 posters opnoemen die EXACT hetzelfde denken. Ik heb dus geen waanideen.

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Niets? Leugenaar.

Wat we weten :
- dat je bijgevolg vaak foutief reageert omdat je bepaalde
redeneringen niet begrijpt en soms ook dingen zegt die
onbegrijpelijk zijn voor anderen. (beetje een probleem).
- dat je ENORM lange tenen hebt en een vals en leugenachtig
karakter. Lees er deze post maar eens op na. (serieus probleem).
Moest ik nu alleen zijn met die mening, dan lag het aan mij.
Maar ik kan hier zo 10 posters opnoemen die EXACT hetzelfde
denken. Ik heb dus geen waanideen.
- dat je altijd de laaste post (en dus in je eigen ogen je gelijk)
wil halen. Kortom je snapt niets van discussiëren. (ergerlijk, ergerlijk)

[/edit]

Laatst gewijzigd door parcifal : 5 juli 2005 om 17:18.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden