5 juli 2005, 17:58
|
|
Gouverneur
|
Hackers versturen mails in uw naam
[size=3]Opgelet!!!!!!!![/size]
[size=3]Hackers vinden er tegenwoordig plezier in om politici hen pc te kraken en mails te zenden in hen naam. Bent u op één of andere manier politiek actief??? Let dan op, want u kan de volgende zijn. Dat ondervond ik onlangs. Op 24/06/2005 verscheen er een artikel in de krant waar ik geen weet van had. Blijkbaar was er in mijn naam een mail verzonden naar een Journalist. Deze publiceerde dit artikel. Verander daarom op regelmatige basis uw paswoorden.[/size]
[size=3][/size]
[size=3]Wat vind u hiervan?? Moet men Hackers streng aanpakken en straffen????[/size][edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Dekoster on 05-07-2005 at 18:59
Reason:
--------------------------------
[size=3]Hackers vinden er tegenwoordig plezier in om politici hen pc te kraken en mails te zenden in hen naam. Bent u op één of andere manier politiek actief??? Let dan op, want u kan de volgende zijn. Dat ondervond ik onlangs. Op 24/06/2005 verscheen er een artikel in de krant waar ik geen weet van had. Blijkbaar was er in mijn naam een mail verzonden naar een Journalist. Deze publiceerde dit artikel. Verander daarom op regelmatige basis uw paswoorden.[/size]
[size=3][/size]
[size=3]Wat vind u hiervan?? Moet men Hackers streng aanpakken en straffen????[/size][/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
[size=3][/size]
[size=3]Hackers vinden er tegenwoordig plezier in om politici hen pc te kraken en mails te zenden in hen naam. Bent u op één of andere manier politiek actief??? Let dan op, want u kan de volgende zijn. Dat ondervond ik onlangs. Op 24/06/2005 verscheen er een artikel in de krant waar ik geen weet van had. Blijkbaar was er in mijn naam een mail verzonden naar een Journalist. Deze publiceerde dit artikel. Verander daarom op regelmatige basis uw paswoorden.[/size][/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door Dekoster : 5 juli 2005 om 17:59.
|
|
|