Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Uw dochter kan dus alleen in beroep gaan bij degene die het dossier verworpen heeft, en die dan zelf ook nog eens belanghebbende is.
|
In dit geval bestaat er geen hogere administratief bestuursorgaan.
Er zijn trouwens nog andere middelen. Als ze erin slaagt van mensen die ik hoog aansla te overtuigen van bij mij te komen pleiten, heeft dat ook weeral een impact. Als bijvoorbeeld de pastoor met mij komt praten, en de kandidaat in kwestie komt bewieroken, tja, dat wordt dan weeral een nieuw positief element in zijn dossier. Op den duur ga ik dan overwelmd worden met al die positieve elementen, en mij aldus verplicht voelen van mijn aanvankelijk negatieve beslissing te herzien.
Uiteindelijk was de beslissing gebaseerd op de afweging tussen positieve en negatieve elementen. Als mijn dochter erin slaagt van altijd maar nieuwe positieve elementen in het dossier te krijgen, dan gaat ze uiteraard uiteindelijk winnen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Wel, Raf kan ook in beroep gaan bij degenen die hem geband hebben. Een mailtje met wat uitleg is rap gestuurd. En de mods zullen zijn beroep dan welwillend onderzoeken zoals gij het dossier van uw dochter.
|
De mods schrijven dat helemaal niet in hun banningsmail.
Moest die zin erin staan, een verwijzing naar het reglement, en dan een verwijzing naar het artikel dat aanleiding heeft gegeven tot de ban, dan vind ik de procedure al heel wat steviger.