Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2005, 10:29   #98
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Vandaar de wet op de "Belgische nationaliteit".
Je hebt het niet begrepen. Lees mijn antwoord nog maar eens, tot je het door hebt.

Citaat:
U lult maar wat uw nek, man.
Wauw zeg, wat een intelligent antwoord En te bedenken dat meneer zichzelf tot "partijvoorzitter" heeft benoemd. In die functie zou het je taak moeten zijn om een voorbeeld van gallanterie en ideologie te zijn, maar jij maakt er hier een wanvoorstelling van.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Stubaf. on 07-07-2005 at 11:33
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Vandaar de wet op de "Belgische nationaliteit".
Je hebt het niet begrepen. Lees mijn antwoord nog maar eens, tot je het door hebt.

Citaat:
Wauw zeg, wat een intelligent antwoord En te bedenken dat meneer zichzelf tot "partijvoorzitter" heeft benoemd. In die functie zou het je taak moeten zijn om een voorbeeld van gallanterie en ideologie te zijn, maar jij maakt er hier een wanvoorstelling van.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[quote=Hans1]Vandaar de wet op de "Belgische nationaliteit".[/quotz]

Citaat:
Wauw zeg, wat een intelligent antwoord En te bedenken dat meneer zichzelf tot "partijvoorzitter" heeft benoemd. In die functie zou het je taak moeten zijn om een voorbeeld van gallanterie en ideologie te zijn, maar jij maakt er hier een wanvoorstelling van.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Stubaf. : 7 juli 2005 om 10:33.
Stubaf. is offline