Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2005, 17:10   #3
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Beste Bourne,
Je geeft het antwoord op je vraag in de eerste paragraaf van je bericht : volgens een overeenkomst werd deze man opgevangen op voorwaarde dat hij zich "gedraagt" -
vermits hij zich niet gedraagt kwam hij in de gevangenis terecht.... Ik veronderstel dat een van de elementen die hem in ons land liet belanden juist het feit is dat Isrtaël zijn uitlevering wegens terroristische aktiviteiten niet vraagt.
...

Heel het "terroristendebat" is weer eens (helaas) actueel - wat is de zin ervan in..naam ? IRA, ETA, AL Quaida om enkele te noemen "claimen" dat hun aanslagen
"militaire acties" zijn, zoals reguliere legers "collateral" damage veroorzaken en 100 duizenden burgers afslachten. Regelmatig passeren er overigens voldoende individuen op ons niet meer zo kleine schermpje om ons vanuit diverse religieuze bronnen te bevestigen dat bloedwraak en kruistochtachtige toestanden volledig beantwoorden aan goddelijke bevelen..

God is niet aan mijn zijde ...