Discussie: moderatoren
Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2005, 17:15   #136
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Dat had ik dus wel verwacht, die reactie. Het maakt dus ook geen zak uit hoeveel voorbeelden wij hier gaan aangeven, je gaat het toch niet geloven en er van uit gaan dat wij dat doen om je in een slecht daglicht te stellen.

I've got news for you: het is niet mijn bedoeling om je te naaien of om je uit te schelden of wat dan ook. Ik kan alleen voor mijn eigen spreken, maar ik hoop echt dat je op een zeker moment gaat beseffen dat er een paar onhebbelijkheden zijn aan je discussiestijl en dat je die dan kan veranderen. Of er toch op zijn minst van bewust zal worden en er zodoende rekening mee kunt houden.
Ik beloof op mijn communikanten zieltje dat als je nu 1 effectief vb hier neerplaats zodat het overduidelijk is dat ik iets totaal verkeerd heb begrepen dan zal ik er alles aan doen en zeker in de toekomst elke posting 2x lezen voor ik erop reageer en indien ik niet voor 100% zeker ben dat ik begrijp wat er staat zal ik eerst vragen of men dit of dat ermee bedoeld. Maar geef nu gewoon het voorbeeld, doe niet moeilijk en doe het nu gewoon, doe het niet en het is nogal duidelijk dat jullie mij gewoonweg niet moeten en mij zwart proberen maken, wat trouwens geen enkel nut heeft enkel tijdverlies. Maak het stukje zwart waardoor het duidelijk word voor iedereen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by illwill on 07-07-2005 at 18:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dat had ik dus wel verwacht, die reactie. Het maakt dus ook geen zak uit hoeveel voorbeelden wij hier gaan aangeven, je gaat het toch niet geloven en er van uit gaan dat wij dat doen om je in een slecht daglicht te stellen.

I've got news for you: het is niet mijn bedoeling om je te naaien of om je uit te schelden of wat dan ook. Ik kan alleen voor mijn eigen spreken, maar ik hoop echt dat je op een zeker moment gaat beseffen dat er een paar onhebbelijkheden zijn aan je discussiestijl en dat je die dan kan veranderen. Of er toch op zijn minst van bewust zal worden en er zodoende rekening mee kunt houden.
Ik beloof op mijn communikanten zieltje dat als je nu 1 effectief vb hier neerplaats zodat het overduidelijk is dat ik iets totaal verkeerd heb begrepen dan zal ik er alles aan doen en zeker in de toekomst elke posting 2x lezen voor ik erop reageer en indien ik niet voor 100% zeker ben dat ik begrijp wat er staat zal ik eerst vragen of men dit of dat ermee bedoeld. Maar geef nu gewoon het voorbeeld, doe niet moeilijk en doe het nu gewoon, doe het niet en het is nogal duidelijk dat jullie mij gewoonweg niet moeten en mij zwart proberen maken, wat trouwens geen enkel nut heeft enkel tijdverlies. Maak het stukje zwart waardoor het duidelijk word voor iedereen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Ik beloof op mijn communikanten zieltje dat als je nu 1 effectief vb hier neerplaats zodat het overduidelijk is dat ik iets totaal verkeerd heb begrepen dan zal ik er alles aan doen en zeker in de toekomst elke posting 2x lezen voor ik erop reageer en indien ik niet voor 100% zeker ben dat ik begrijp wat er staat zal ik eerst vragen of men dit of dat ermee bedoeld. Maar geef nu gewoon het voorbeeld, doe niet moeilijk en doe het nu gewoon, doe het niet en het is nogal duidelijk dat jullie mij gewoonweg niet moeten en mij zwart proberen maken, wat trouwens geen enkel nut heeft enkel tijdverlies.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door illwill : 7 juli 2005 om 17:19.
illwill is offline   Met citaat antwoorden