Citaat:
Nog een heel mooi voorbeeld:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=172
Ik beweer dat je een illegale Windows niet kunt updaten (want dan is ie naar de knoppen).
Jij zegt dat dit onzin is, want Windowsen die geen Internet hebben, zouden dan naar de knoppen zijn.
Ik zeg juist dat je illegale Windows pas naar de knoppen is ALS je Updates installeert (via Internet). En hierop antwoord je dat Windowsen zonder updates nog steeds bollen. Natuurlijk bollen Windowsen zonder updates nog. Dat zei ik namelijk al in the first place.
|
Bij dit stukje heb je idd gelijk en ik heb ook helemaal geen probleem om dit toe te geven. Hier was ik misschien iets te snel in het reageren en heb ik jou reactie wat te snel gelezen...sorry...maar is dit nog nooit iemand anders op dit forum voorgevallen? Dit is niet dat ik deze posting niet begrepen heb, gewoon te snel gelezen. Als jullie met vrienden praten, op het werk aan het vergaderen zijn, discussieren... komt het dan nooit voor dat je eens iets verkeerd begrijpt van wat de ander eigenlijk bedoelde?[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by illwill on 07-07-2005 at 23:46
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Ik beweer dat je een illegale Windows niet kunt updaten (want dan is ie naar de knoppen).
Jij zegt dat dit onzin is, want Windowsen die geen Internet hebben, zouden dan naar de knoppen zijn.
Ik zeg juist dat je illegale Windows pas naar de knoppen is ALS je Updates installeert (via Internet). En hierop antwoord je dat Windowsen zonder updates nog steeds bollen. Natuurlijk bollen Windowsen zonder updates nog. Dat zei ik namelijk al in the first place.
|
Bij dit stukje heb je idd gelijk en ik heb ook helemaal geen probleem om dit toe te geven. Hier was ik misschien iets te snel in het reageren en heb ik jou reactie wat te snel gelezen...sorry...maar is dit nog nooit iemand anders op dit forum voorgevallen? Dit is niet dat ik deze posting niet begrepen heb, gewoon te snel gelezen. Als jullie met vrienden praten, op het werk aan het vergaderen zijn, discussieren... komt het dan nooit voor dat je eens iets verkeerd begrijpt van wat de ander eigenlijk bedoelde?[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Bij dit stukje heb je idd gelijk en ik heb ook helemaal geen probleem om dit toe te geven. Hier was ik misschien iets te snel in het reageren en heb ik jou reactie wat te snel gelezen...sorry...maar is dit nog nooit iemand anders op dit forum voorgevallen? Dit is niet dat ik deze posting niet begrepen heb, gewoon te snel gelezen.[/size] |
[/edit]