Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chipie
Neemt contact op met die organisaties en openbare diensten die bij het probleem van de sociale huisvesesting (kunnen) betrokken zijn/worden... Zoek mee naar oplossingen...
|
Als ik dan contact opneem moet ik dan de telefoonrekening en de vervoerskosten zelf betalen van mijn inkomen dat nu al ontoereikend is om in mijn basisbehoeften te kunnen voorzien en dat terwijl de overheid ruimschoots middelen daarvoor voorziet die echter allemaal door niet armen werden gestolen ?
Citaat:
en als die er niet komen bij gebrek aan medewerking/middelen verhoogt dan langzaamaan de druk...
|
En waarmee zullen wij de druk verhogen ? Met welke middelen zullen we de armen mobiliseren of zelfs maar informeren ? Is het eigenlijk bovendien niet aan ludo horemans om dit soort initiatieven te nemen ? En uit het feit dat die dat niet doet of zelfs niet het minste besef schijnt te hebben ... blijkt daar niet uit dat hij noch zijn companen de intentie heeft om de bestede middelen ten gunste van de armen te gebruiken ?[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by King of beggars and fleas on 08-07-2005 at 10:07
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Neemt contact op met die organisaties en openbare diensten die bij het probleem van de sociale huisvesesting (kunnen) betrokken zijn/worden... Zoek mee naar oplossingen...
|
Als ik dan contact opneem moet ik dan de telefoonrekening en de vervoerskosten zelf betalen van mijn inkomen dat nu al ontoereikend is om in mijn basisbehoeften te kunnen voorzien en dat terwijl de overheid ruimschoots middelen daarvoor voorziet die echter allemaal door niet armen werden gestolen ?
Citaat:
en als die er niet komen bij gebrek aan medewerking/middelen verhoogt dan langzaamaan de druk...
|
En waarmee zullen wij de druk verhogen ? Met welke middelen zullen we de armen mobiliseren of zelfs maar informeren ? Is het eigenlijk bovendien niet aan ludo horemans om dit soort initiatieven te nemen ? En uit het feit dat die dat niet doet of zelfs niet het minste besef schijnt te hebben ... blijkt daar niet uit dat hij noch zijn companen de intentie heeft om de bestede middelen ten gunste van de armen te gebruiken ?[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Citaat:
|
En waarmee zullen wij de druk verhogen ? Met welke middelen zullen we de armen mobiliseren of zelfs maar informeren ? Is het eigenlijk bovendien niet aan ludo horemans om dit soort initiatieven te nemen ? En uit het feit dat die dat niet doet of zelfs niet het minste besef schijnt te hebben ... blijkt daar niet uit dat hij noch zijn companen niet de intentie heeft om de bestede middelen ten gunste van de armen te gebruiken ?[/size] |
[/edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 juli 2005 om 09:07.
|