Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2003, 19:04   #129
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Deze zullen dan ook niet terugestuurd worden That is the point.
Dat is wat jij zegt, maar jij hebt geen mandaat om namens het Vlaams Blok te spreken. Wanneer je de Grondbeginselen (de stichtingsacte-1978) van het VB zou gelezen hebben, zou je gezien hebben dat voor het VB alle oost-europeanen uit het land moeten.
Da was 1978 hé mutten, stopt eens met van die oude koeien uit de gracht te halen, het gaat over het Vlaams Blok NU, en dat wil zeggen dat mensen die zich hier volledig hebben geïntegreerd hier mogen blijven! Doe nu eens een beetje moeite om het Blok programma te begrijpen en niet telkens in elk topic uw eigen visie van het programma te geven. Probeer eens manneke, het doet gene pijn, en daarna krijgt ge een kuske van uw vrouwke waar ge zoveel over bezigzijt.
Leer eerst het verschil tussen integreren en assimileren. Dan zal je weten dat voor het Blok integreren niet goed genoeg is.
Ok, dan assimileren hé, ze moeten er maar wat voor over hebben om in onze welvaartstaat te mogen leven.
Ik heb niet de indruk dat jij al goed geassimileerd bent, want je gebruikt woorden als 'mutten', 'gene pijn', 'manneke' en mijn echtgenote, die perfect Nederlandstalig is en binnenkort beëdigd Gerechtstolk/Vertaler wordt, begrijpt geen barst van wat je schrijft.